"MAN VÄLJER ALLT UTOM KONSEKVENSERNA"



måndag 11 juni 2012

Min EFIT-dag























5.58: gick upp, efter 4 timmars sömn
7.00: koppen gick i bitar :(
8.00: kopierar till morgondagens jobb
9.00: gick till labbet med prover
10.00: kaffepaus
11.00: tvättmaskinen körs på jobb
12.00: lunch, idag chokladsmak
13.00: läser nyheter på intranätet
14.00: kollar var S kör :)
15.00: bokar sista SPH deltagaren
16.00: fick ny lampa på jobb
17.00: hemma igen, inviger nya toan
18.00: middagen klar

Jaha, så här har min dag varit hittills  .... nu ska jag ladda upp med ett kexchoklad inför Sverigematchen! Kramar

10 kommentarer:

  1. Besöker din EFIT. Trist när favoritkoppasr går sönder!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Trevligt m besök! Ja, mycket trist :(

      Radera
  2. Både ny lampa och nya toa, plötsligt händer det :-)

    SvaraRadera
  3. Kollar in din dag och håller hårt i min favoritkopp, fylld med kaffe.

    SvaraRadera
  4. Du verkar ha haft en härlig dag med ny toa och lampa, det var inte illa. =)

    SvaraRadera
  5. Hej Sofia, ja håll hårt!! Saknar min kopp.

    SvaraRadera
  6. Hej Karoleen, i synnerhet toastolen var efterlängtad :)

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Kikar in på din efitdag, inte kul när favoritkoppen går sönder.
    Härligt sätt att presentera dina bilder på!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att du titta in och mycket roligt att höra att du tycker om min presentation :).

      Radera